ناظمی: اولین ۳ امتیاز خانگی را می‌خواهیم/ عده‌ای از قیافه من خوش‌شان نمی‌آید

افشین ناظمی

 

افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز جمعه داماش مقابل سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به پیروزی هفته گذشته برابر گسترش فولاد روحیه خوبی برای بازی با سپاهان داریم.

وی با بیان اینکه سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ ایران است، ادامه داد: سپاهان سازماندهی خوبی دارد و سال‌های سال است که مقام‌های خوبی در لیگ کسب می‌کند . داماش نیز به دنبال این است که با ارائه فوتبال منطقی و اجرای برنامه‌های تاکتیکی اولین 3 امتیاز خانگی خود را بگیرید.

سرمربی داماش در مورد غیبت مجتبی جباری در ترکیب سپاهان تصریح کرد: سپاهان تیمی نیست که با نبود یک بازیکن به مشکل بخورد. برای تمام خطوط سپاهان برنامه داریم. امیدوارم روز جمعه روز بازیکنان داماش باشد و بتوانند برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنند.

ناظمی با ابراز تاسف از کسر یک امتیاز از داماش به دلیل اتفاقات دیدار این تیم مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ عنوان کرد: به گواه امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه هیچ توهینی شنیده نشد. ضمن اینکه آن روز همه مظلومیت تیم ما را دیدند که داور 2 پنالتی ما را نگرفت. با وجود اینکه داور 2 پنالتی مسلم را برای داماش نگرفت اما تماشاگران بدون هیچ حاشیه‌ای به خانه‌های خود بازگشتند. امیدوارم این رای در کمیته استیناف تجدید نظر شود چون با این کار در حق داماش کم لطفی شد.

گفته می‌شود با وجود اینکه اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی اصالت گیلانی دارد اما رابطه خوبی باشگاه و هواداران داماش با او وجود ندارد و حساسیت‌هایی نیز بین مسئولان استانی و حسن‌زاده به وجود آمده است. ناظمی در این خصوص به تسنیم گفت: حسن‌زاده به عنوان یک هم‌استانی از افتخارات ما است و خوشحال هستیم که هم‌استانی ما رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. هیچ حساسیتی بین مسئولان گیلان یا تماشاگران رشتی با حسن‌زاده وجود ندارد و به او افتخار هم می‌کنیم اما هیچ‌ کجا به تیم و هوادارانش این همه «ریز» نمی‌شوند و ریز با مسائل برخورد نمی‌کنند.

همیشه در تیم داماش این شایعه وجود داشته که امیر عابدینی مدیرعامل این باشگاه در مسائل فنی دخالت می‌کند. ناظمی در واکنش به این سوال که طرح این مسئله او را اذیت نمی‌کند، این چنین پاسخ داد: پیش از این گفته بودم ما در همه موارد در کمیته فنی مشورت می‌گیریم اما تصمیم‌گیرنده نهایی من هستم. ظاهرا عده‌ای از قیافه من خوش‌شان نمی‌آید و می‌خواهند به تیم داماش ضربه بزنند. باز هم تاکید می‌کنم تصمیم‌گیرنده نهایی در مسائل فنی من هستم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392 ا 11:22 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.